21 September

Trevligt att ni kunde titta förbi!

Jag hoppas eran helg har varit bra? Min har då varit suverän. Var ju och firade morfar på lördagen som ni redan vet, Men jag talade ju aldrig om för er vad jag gjorde på fredags kvällen, Så det kan jag ju berätta nu i stället. På fredagen for jag och Mr anonym ut på krogen med två av våra polare och sen for vi hem till en av dom åh spelade Twister. Rätt kul faktiskt, man skulle bara ha varit lite vig och inte stel som ett kylskåp. Men kul hade vi i alla fall. Idag har jag inte gjort så mycket har varit i skolan och slöat på och ni vill nog inte läsa om vad jag gjort en skoldag? Så jag tänker inte berätta heller, för det är inte kul att skriva om. Just det har ni tipsat era vänner om denna blogg?? Just idag har jag inte så mycket mer att skriva och jag tänker inte tjata på om kärlek och känslor idag, får bli sen nån gång framöver. Sätter in en bild så länge. Ha en fortsatt trevlig kväll!



Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0