17 September

Hej på er!

Trevligt att ni tog er tid att läsa.
Hur har eran dag varit då? Min har varit rätt bra faktiskt hittills iallafall. Så att säga så fick man ju sig en sovmorgon eftersom att man är ledig idag, Vilket jag behövde.
Men jag tänker inte babbla på om vad jag ska göra eller vad jag gjort idag, Hade tänkt skriva lite om vad jag tycker om hösten istället.

Hösten för mig är väldigt ro givande och nu undrar ni säkert varför jag tycker det. Jo de ska jag berätta.
Det är inte lika varmt som under sommaren men ändå fortfarande så pass varmt att du kan ha på dig dina fina kläder, tills det blir kallt förstås men ändå. Sen är det ju alla färger på hösten som gör att man bara slappnar av och njuter. ( Iallafall jag) Sen på kvällarna så kommer alla vackra stjärnor fram som man inte sett under sommaren. Har ni märkt att luften blir mycket friskare på hösten? De tycker jag är härligt. Håller ni med får ni gärna komentera eller om ni har nått annat att tillägga om hösten.
Just det själv blir jag kär på nytt då hösten kommer, Vet inte varför men så är det och det är en helt underbar känsla. Håller ni inte med?


Kram kram på er! 




Kommentarer
Postat av: roos

sv: ja verkligen! den är meeeega snygg

2009-09-17 @ 14:20:11
URL: http://frokenroos.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha vet att de är du mimmi :O

2009-09-17 @ 17:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0